الاثنين، 20 ديسمبر 2010

القـــــــــلم الابيــــــــض


عندماكنت طفلا في كل مرة أجمع ألواني أرمي القلم الأبيض جانبا ..وحين يسألونني لماذا .?. أقول إنه لا يصلح للتلوين أما الآن أفتقده جدا بعدما أصبحت حياتي سوداء ولو كنت أعلم بذلك ما 
فرطت فيه أبدا

هناك تعليق واحد:

  1. السلامو عليكم

    ريرى

    رغم السواد اللى أصبحت عليه حياتنا
    لعدت أسباب مختلفه
    لكن فى جوانا أبيض
    أكيد السواد مملاش حياتنا كلها
    نحاول نحافظ على الابيض الموجود
    لان لو فعلا الحياه كلها بقت اسود زاى ما بتقولى يبقى
    انتهينا

    أنا بجد معجب جدا جدا بأسلوبك
    الرائع
    كلمات قليله لكن معبره جدا جدا

    أنا بقالى حوالى سنه فى التدوين
    خلال المده دى مقبلتش حد بيكتب ببراعه وبأسلوب يجنن
    زايك
    واللى انا مستغربله جدااا
    ان مفيش حد بيعلق عندك
    معقول محدش بيتابع الجمال ده

    أسمحيلى ابدى اعجابى الشديد جدا جدا جدا بيكى
    وبكلماتك
    وبمدونتك
    وبشخصيتك اللى اتمنى اتعرف عليها عن قرب

    ياريت مكنش زائر تقيل على مدونتك
    تقبلى مرورى المتكرر واللى هيتكررر كتيييييييير

    انا خلاص أدمنت مدونتك ياريرى
    صحيح أنا نزلت بوست جديد بس خيبان ياعنى زاى عادتى
    مستنى رأيك لانه يهمنى جدااا

    تقبلى تحياتى لشخصك اللى ابهرنى
    بهديكى باقه ورد من أجمل الزهور

    محمـــد التركـــى

    ردحذف